متن آهنگ حصین به نام لزجا و جوبیا
Black & White Text
درباره وبلاگ


سلام بچه ها دیگه چ خبر؟من قبلا ی وب دیگم داشتم ولی بستنش حدودا 1 سالو خورده ای داشتمش ولی دیگه چی کار کنیم دیگه........اسمش flyrockangelsبود.........اگه شناختی برای حمایت ازم تبادل لینک کن نظر بده و ثبت نام کنید راسی دیگم به جز متن چیزی نمیزارم که ببندنش.....قربون همتون با معرفتا

پيوندها
فروش تکست رپ
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

اگه دوست داری آمارت بره بالا و از آهنگایه جدید که تکستشون میاد خبر دار باشی تبادل کن..........راسی خواسی بم بگو با چه اسمی لینکت کنم









نويسندگان
Helia

آخرین مطالب


 
چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 20:40 :: نويسنده : Helia

 
مث من باش و بار و بشکون قانون هارو
مثل منی پس عشق خایه هارو
رد بده که اشتهای مارو هیشکی نداره خدا اشتباهی جارو
نداده به کسی نه چیمیگی تو جدیدن
چی زدی که فک میکنی شدی الان شیبه من
پنجا چندی میشینی‌ بام
پَ بپا نرینی که برینی من سیمامو گایدم .
میدونی دنیا جنگه رنگی نیس
چل باشی میره رو مغزت سنگینیش
سوخت میدی میبینی باختی شکی نیس
پَ تو یاد بگیر نگیری جو فردینی
تو شب و دیدی منم اینجا پاکی
صبح ، چشما بس که چاقیده
خب ، خط شدن رو صورت و باز بیداریم
کسخاره پَ اونی که خوابیده

گیریم گنده باشی میخوری به در دیوار
یا که میره بهت ته سیگار
روی آسفالت نمیبینم رد پاتو پس
نمیمونه دیگه حرفی بات

شبا لای هم صبا کنده میشیم
به هم میایم ولی مال هم نیمشیم
تو یه بدی یو منم در رو ام
فکر منی منم فکر تو و جیبت هر دو ام
شاکی نشو اگه نکنم خو تو میکنی به جام
اینور پَروپا کا ا میسوزن با کونه گهی یه جا !!
نده معرفتی ، ما خودمون 3تا برادریم
شهردار و سردارو یکی فاز تراوری..
همه رفیقامم دورم واستادن
نشو صمیمی بام اگه 2بار بات دست دادم
دفع بد هم اگه من و دیدی نمالی هیچی‌ لاش
نزدیک نیا از اون دورا تماشاچی باش
اینجا مدلشِ یه شبایی ولیییی
نمیدئنی قاطی اینا بمونی یا بری
لزجا و جوبییا ، کمری بوبیا
یا اونی که سوما رو بسته بازو رو بیاد

گیریم گنده باشی میخوری به در دیوار
یا که میره بهت ته سیگار
روی آسفالت نمیبینم رد پاتو پس
نمیمونه دیگه حرفی بات

حالا بِم بگو بلدی چی!
لاشی باز شدی هوَل چیم!
بگو کوچیکه ی من و میخوای
یا لب شیشه ای لول و روی کمره چیل
ببین خوشگله تو که من و ندیدی
به من نمیخوری اخه خایمال قدیمی
واسه تو که جای لای ما بپری نی
پَ گندت و بیار هرچند اونم واسم عنی نیست
صدای موزیک و ادمای لشِ پلوم
میگه که اتیش کن صدات و توی گلو
به فال نیم بگیر اتفاق بدو
تو من و دوست داری منم رختخابو شب و با تو
صدای لب و با توف ، اتاق و در با قفل
من و تو و صبح صورتکه نمه با پف
توری کویری با همه بلدیات
که میخای اینو نکشیده بدی بغلییات

گیریم گنده باشی میخوری به در دیوار
یا که میره بهت ته سیگار
روی آسفالت نمیبینم رد پاتو پس
نمیمونه دیگه حرفی بات

میکشیم این شیزولا رو جوری با بینی

که برینن این موگلای باب مارلینی 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: